עימוד ספרים בכלל ועימוד ספרי קודש בפרט היא מלאכה מיוחדת במינה, וצריך לזה כישרון ורגישות עיצובית מסויימת מאוד. נוסף לזה יש צורך בידע טכני ובפרט למעמדים בתוכנת תג שביסודה אינה ויזואלית.

ישנן הרבה דרכים, והרבה יסודות שיאפשרו למעמד להיות עוד יותר טוב, ועוד יותר מקצועי. וממילא להקל על העבודה - וכמובן להרוויח יותר.

הקורסים שלי מיועדים למעמדים שרוצים לרכוש כלים מעבר לדברים שהם מכירים. שיטות עבודה נכונות. יכולות שליטה בסביבת התג באופן עצמאי.


קורס הכנת חומר לעימוד

קורס מקיף ומסודר לכל מעמד וגם עורך, היכרות עם סביבת העבודה של וורד, לימוד לעמיק של חיפושים והחלפות בסיסי ומתקדם. טיפים חשובים לכל הנוגע להכנת חומר לעימוד.
500 ש"ח


קורס זרמים ועימוד כפול ברב טקסט

קורס חינוי לעובדים ברב טקסט הרוצים להגיע לשליטה טובה בעריכת מסגרות ולהבין היטב את הנושאים של "רשימה" "קבוצה" "זרם" - ובפרט בכל הנוגע לעימוד כפול ברב טקסט כעין מקראות גדולות וכדומה.

500 ש"ח


קורס גופנים וקרנינג בתג

נושא הגופנים בתג הוא עולם בפני עצמו מאחר והוא שונה לגמרי מכל התוכנות האחרות שאנחנו מכירים. אולם אפשרויות השליטה הן רחבות ומגוונות באופן שניתן להתאים בצורה מושלמת את מיקום הניקוד והטעמים, דבר שכל כך נצרך כמעט בכל ספר וספר.

500 ש"ח

קורס כתיבת סקריפטים (בסיסי)

אין צורך להרחיב בתועלת הגדולה שיש בסקריפטים בתג - על ידם אפשר להפעיל באופן אוטומטי רצף של פעולות נצרכות. בקורס בסיסי זה נפתח פתח קטן לכיוון של כתיבת סקריפטים בתג, ונלמד את הבסיס שיכול לקדם אותנו בתחום החשוב הזה למעמדים בתג.

600 ש"ח

קורס הדרכה לסקריפט חבר

הסקריפט חבר הינו סקריפט עזר לרב טקסט, למציאות שיש כמה קבצי הערות מקושרים לקובץ אחד, אך הם אמורים לבסוף להיות קובץ הערות אחד מחובר. קורס קצר של כשעה וחצי שעובר שלב אחר שלב בהתאם לקובץ הוראות ומוסיף כמה דוגמאות והסברים מועילים ודוגמאות לאופן השימוש בסקריפט חבר.

300 ש"ח

קורס היכרות בסיסי שש שעות

כל הרוכש תוכנת תג מקבל זכות להדרכה של שש שעות להיכרות התוכנה. זו אמנם רק הצצה קטנה אבל היא בסיס טוב להתחיל איתו. קורס זה הוא למעשה צילום מסך עם קול של הדרכה כזאת שמסרתי עם כמה הרחבות. מיועד למי שרוצה להתרענן בתוכנה באופן כללי, ובואפן ספציפי לבאים בשעריה לראשונה אך לא קיבלו את ההדרכה המדוברת עם רכישת התוכנה.
500 ש"ח